tiistai 25. helmikuuta 2014

Kuulumisia

Moi!

L: Täällä taas minä kirjottelen mut voin melkeen luvata et seuraavan kerran kirjottaa Mara :D Meillä on enää tää ja ensviikko töitä ja sit alkaa kaaauan odotettu loma. Mulla oli synttärit ja kaikkien aikojen parhaat synttärit oliki. Töissä mua muistettiin heittämällä kakku naamaan ja sitä rataa. Lahjoja tuli näiltä ihanilta ihmisiltä, jopa viereisen ravintolan työntekijä lahjo mua haha. Ja ku pääsin töistä asunnolle nii Mara oli ostanu suklaakakkua ja laittanu partsin pöydän koreeksi, oli kynttilät ja kaikki! I love you Mara <3





Mara sairasti angiinaa tuossa varmaan viikko sitte ja oli pari päivää saikulla. Kävi hakee pari piikkii persposkeen ja tauti lähti yhtä nopeesti ku tuliki :D Mut hyvä nii! 


Ollaan tutustuttu tosi paljon uusiin tyyppeihin täällä, osa on paikallisia ja osa turisteina täällä. Harmi sinänsä ku tutustuu johonki kivaan ja ei ehi hengailla ku pari päivää.. Tavattii kolme suomalaista jäbää jotka on viikon lomalla täällä ja eilen ku oli vapaapäivä nii kävin niitten ja niiden kavereitten kans pelaa korista, vaikka ite luovutin aika nopsaa :D Ei oo mun laji se. Ja yks päivä ku oltii tulossa kattomasta Suomipeliä nii kappasvaa mun Suomen naapuri ja entinen luokkakaveri käveli vastaa sen serkun kans, ja tää sen serkkuki on sen verran tuttu et ollaa penskana leikitty muutamaan otteeseen yhessä :D Oli hieman outoa! Oltii sit niiden kans yks ilta ja sit ne lähtiki jo takas Suomeen.



Nyt on kyllä nii jäätävän laatusta kuvaa et melkee hävettää.. mut koittakaa jaksaa! Ostin just tilalaukun nii kameraa tulee raahattua tästä eteenpäi useemmin mukana. Kävin eilen aamupäivästä Maspalomaksessa vähä käppäileen ja räpsii kuvia ku ei ollu auringonottoilma. Tänää oli yks lämpimimmistä päivistä, kerranki mun vapaapäivänä. Ja kyllähän kaikki sillon tietää mitä mä oon tän päivän tehny :)




Tän illan suunnitelmissa on kämpän siivous, on nimittäin vähä päässy räjähtää toi meiän asunto. Ja nyt on oikee hyvä aika siivota koska huomenna meille majottuu pariksi yöksi meidän uus Taru-ystävä! Tutustuttii tähän typyyn ennen ku lähettiin tänne, Taru otti meihin yhteyttä ku sai tietää että ollaan menossa samaan paikkaan harjotteluun. Ei olla viel nähty mut nyt tullaan näkee varmaa aika useesti hehee. Tervetuloo Taru!! Nyt meitsi lähtee käppäileen kämpille ja koitan pysyä hereillä ja siivota, huomenna taas kahen päivän vapaan jälkee aamuvuoroon.. Saa nähä herääkö tää muija!

<3: Linda

2 kommenttia: